Aby w pełni korzystać z zawartości forum należy się zarejestrować, można to zrobić za darmo TUTAJ
ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych użytkowników! :-)
Europejskie FORUM Operatorów maszyn budowlanych: pomp do betonu, koparek, dźwigów, żurawii, itp. Strona Główna Europejskie FORUM Operatorów maszyn budowlanych: pomp do betonu, koparek, dźwigów, żurawii, itp.
Forum operatorów mniej lub bardziej skomplikowanych maszyn

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
cyt. "Ciężki żuraw w tarapatach"
Autor Wiadomość
PDL 
Administrator

Jesteś operatorem ?: TAK
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 284
Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw 29 Lip, 10 20:42   cyt. "Ciężki żuraw w tarapatach"

Większość operatorów Europy i nie tylko, maja swoje teorie na temat tegoż przypadku, zapraszam po opinie:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ygj_9W9dABQ&feature=related[/youtube]
 
 
hans 
operator


Jesteś operatorem ?: TAK
Jaki sprzęt dziś obsługujesz?: Liebherr LTM1200 - 1500, Hydros DS253T, Kraz K162, Polan ŻK162
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 7
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 20 Lut, 11 12:12   

zbyt duża różnica poziomów a napędzane są tylko 2 tylnie osie i widać ze jakby nie kombinował to przynajmniej połowa kół będzie w powietrzu. Włączenie blokad czy przednich napędów mogłoby skutkować pozrywaniem czegoś co wisi w powietrzu a inna bajka to ten zawias hydropneumatyczny też troche widać ze blokował swobodne opadanie osi przedniej.
_________________
usługi dźwigowe do 1200t, transport niskopodwoziowy.
 
 
Grzesiek6030 
Grzesiek123

Jesteś operatorem ?: TAK
Jaki sprzęt dziś obsługujesz?: Terex Ac 100
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 2
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 02 Wrz, 11 19:24   

Hej a moje zdanie jest takie: Gość popełnił błąd na samym początku. Wjeżdżając w zakręt powinien mieć włączone napędy(nie blokady) na wszystkie osie oraz sterowane osie tylna(przednie nie używana) pozostałe jako wleczone. Wtedy wjeżdżając w zakręt tył narzuca kręcąc w prawo gdy dźwig się wyprostuje kręcę w prawo przednimi kołami a tył blokuję. Staje, przy pomocy poziomowania przód opuszczam maksymalnie a tył podnoszę(unikam wety podnoszenia przodu) co za ten indzie środek ciężkość przenoszę na przód, zresztą to powinien zrobić to na samym początku. Nawet wskazane by było wysunięcie ostatniego członu na 10%. Wyjeżdżałem ostatnio Liberem LTC 150 po górkę i tak samo miałem tylko ze miałem stromiej troszkę bo było nachylenie około 33%. Ale mało ważne. Pozdrawiam
 
 
Biomoon 

Jesteś operatorem ?: NIE
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 14 Maj, 12 11:04   

No nawet nieźle sobie poradził, kolega też miał podobny problem, ale dodatkowo droga była po deszczu i próbę podjazdu wznowiono kilka dni później...
_________________
http://zurawie-wynajem.portabilo.pl/ ; http://uslugi-dzwigowe.wrotapolski.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
NASI PARTNERZY